Royal Albert Dock Liverpool to najczęściej odwiedzane bezpłatne miejsce turystyczne w północno-zachodniej Anglii, w którym znajdują się muzea, galerie, restauracje, bary i sklepy.
Ponieważ tłumy docierają do tego miejsca swoimi pojazdami, wdrożenie wydajnego zarządzania parkingiem było koniecznością. Zarząd obiektu zwrócił się do HUB UK w celu znalezienia nowoczesnego rozwiązania kontroli dostępu dla różnych grup użytkowników i wystarczająco elastycznego, aby wytrzymać okresy szczytu w bezbłędny sposób: system Jupiter.
Co obejmuje połączone rozwiązanie parkingowe?
"Tylko" urządzenia peryferyjne i szlabany? Nie, znacznie więcej!
HUB UK wdrożył najlepszą technologię inteligentnego parkowania za pomocą systemu hybrydowego, który umożliwia wiele sposobów wjazdu i wyjazdu z terenu oraz różne procesy płatności. Odwiedzający mają możliwość uzyskania biletu i dokonania płatności za pomocą karty w automatycznej stacji płatniczej. Alternatywnie, mogą cieszyć się w pełni bezbiletowym dostępem dzięki systemowi LPR (License Plate Recognition) i uregulować płatność na stacji wyjazdowej - tak, bezpośrednio na pasie ruchu! Jakie to wygodne!
Oczywiście parking jest wyposażony w stacje ładowania elektrycznego, aby pomieścić pojazdy elektryczne.
Dzięki wdrożeniu nowej technologii zautomatyzowanego parkowania, parking przeszedł znaczącą rewitalizację, dostosowując się do nowoczesnych standardów wydajności i estetyki: świetny przykład tego, jak innowacyjne rozwiązania mogą przekształcić tradycyjne procesy i przyczynić się do sukcesu kultowych miejsc, takich jak Albert Dock.
Sean Morrison, kierownik nieruchomości Royal Albert Dock Liverpool, oświadcza: „ Zapewnianie naszym klientom wyjątkowej obsługi ma wysoki priorytet. Dzięki bezproblemowemu wdrożeniu nowego systemu parkingowego nasi użytkownicy mogą teraz cieszyć się przyjaznym i bezproblemowym parkowaniem, co odzwierciedla nasze dążenie do doskonałości”
Przeczytaj tutaj pełne studium przypadku - historię sukcesu, którą z przyjemnością się dzielimy!