Fisherman's Wharf, ceniony klient z siedzibą w San Francisco od 2006 roku, niedawno zmodernizował swój system PARC na parkingu 170 Jefferson, stosując rozwiązanie HUB Barcode.
Przyczyniając się do zwiększenia produktywności i niezawodności w tym miejscu, HUB jest dumny z tego, że ułatwił klientom korzystanie z parkingu oraz z niezawodnego systemu PARC, który uprościł zarządzanie operacyjne.
Dzięki pojedynczemu punktowi wjazdu i wyjazdu na parkingu naziemnym, cztery stacje płatnicze pay-on-foot odgrywają kluczową rolę w ułatwianiu bardziej efektywnego procesu wyjazdu i znacznie zmniejszają długie kolejki przy wyjeździe poprzez proste włożenie przedpłaconego biletu.
Prosty i sprawny system walidacji był oczywiście ważnym aspektem tego projektu, biorąc pod uwagę liczne restauracje i punkty handlowe w okolicy oraz chęć handlowców do nagradzania swoich klientów zniżkami za parkowanie, przy jednoczesnym zbieraniu istotnych i strategicznych informacji.
W Fishermans' Wharf, podróż klienta przebiega w pełnym cyklu dzięki nieprzerwanemu doświadczeniu użytkownika, które zaczyna się od parkowania.
Nie przegap naszego studium przypadku na temat tego projektu!