Międzynarodowy port lotniczy w Bagdadzie (BGW) zmodernizował ostatnio swoje obiekty parkingowe, rozbudowując istniejące struktury bramek wyjazdowych i automatyzując niektóre z najważniejszych procesów.
Bramą do lepszego zarządzania parkingiem i poprawy doświadczeń użytkowników było wsparcie zespołu HUB Middle East, w połączeniu z lokalnym partnerem Integrated Prism, i oczywiście najlepszym w swojej klasie systemem parkingowym: Jupiter.
Słowami Fakara Al Obaidi, CEO Integrated Prism w zakresie rozwiązań IT i bezpieczeństwa: "Wybraliśmy HUB Parking dla klienta Bagdad Airport niezależnie od konkurencji, ze względu na jakość produktów i precyzję wykonania z najwyższą jakością i technologią - dodając do tego szerokie wsparcie ze strony zespołu HUB Parking. Wybór HUB pomógł nam jako integratorowi systemu zaoszczędzić na kosztach utrzymania i rozwiązywania problemów: po instalacji i uruchomieniu system nie wymaga konserwacji, co utrzymuje koszty na bardzo niskim poziomie".
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej opinii i dumni z naszego lokalnego zespołu w Dubaju. Dobra robota!
Wśród nowych cech i funkcji parkingowych kierownictwo BGW wymagało zapewnienia kompatybilności wstecznej z istniejącymi urządzeniami parkingowymi FAAC (marki Parqube) oraz aktualizacji systemu PMS do oprogramowania zarządzającego JMS.
W zakres aktualizacji wchodziło również tworzenie wielu profili opłat, w zależności od grupy użytkowników, oraz raportowanie dostosowane do potrzeb klienta, a także wdrożenie szybkiej walidacji parkowania, szybkiej reakcji na szlaban w celu zmniejszenia kolejek w pasie ruchu oraz języka arabskiego dla danych wejściowych i interfejsu graficznego: wszystko, co jest potrzebne do zapewnienia doskonałego doświadczenia klienta!
Oto pełne studium przypadku: Projekt Bagdad International (BGW)
Rozwiązania HUB Parking dla lotnisk i multimodalnych węzłów mobilności są również dostępne na tej stronie.